Contact Info / Websites

All 29 movie Reviews


New Numa New Numa

Rated 1.5 / 5 stars

That wasnt that good

I am russian and i can safely say, you cannot speak russian for shit. The video feed was good, but u just took a russian childrens song and turned it into crap, pure bloody diareah. That will be all



Russian Barber School 2 Russian Barber School 2

Rated 4 / 5 stars

As a Russian I feel offended

What was that? ill tell you it was a waist of my time even trying to watch half of that, i just couldnt that was horrible and should be listed among the worst crimes of man kind


biocarrotproductions responds:

I see what would offend you in this, And if you review again, actually TELL ME WHAT IS WRONG WITH IT rather than just complaining, then I fix that for my next cartoon, oh, and also, Im 1/4 Russian... yup

-Biological Carrot Productions


Baby Dragon Baby Dragon

Rated 3.5 / 5 stars

I liked it

good start, i liked it alot could have made it longer, but very good for your first time
keep it up


BlueBastard responds:

Glad you liked it.


Dual Swords Dual Swords

Rated 2.5 / 5 stars

It started out good

When it first started out, it looked pretty good. The full metal alchemist music and all. But when they started fighting it was pure crap, and everything after that was crap, and one more thing, when some1 walks foward, the trees are suppose to move back not also foward, and it was just plain booring from the point where they started fighting so, make a plot first. And work on ur animation


reojionline responds:

Thanks for your kind comment.Well its kinda hard to make one of this there is a lot I need to learn and work to do especially the animtion part.I will try to make some kind of plot next time and work more on the animation and get some good fight scene any way thank you


Passion of christ Passion of christ

Rated 2.5 / 5 stars

meh

It was pretty funny, but jesus' voice sounded like a lil kid whining, and the deleted scenes were just examples of y not knowing how 2 use flash properly



The Ultimate Showdown The Ultimate Showdown

Rated 3.5 / 5 stars

Im just saying

the people who made this, it must have been realy embarrasing discussing how 2 make this with eachother, im just saying


altffour responds:

yeah i was blushing


Full Metal Sonic Full Metal Sonic

Rated 4 / 5 stars

well it sure was, something

I love full metal alchemist, i never realy cared much about sonic. i didnt like ur idea of messing up a Fma song, but the result was pretty decent.
U have good artistic talent, so stop drawing sonic, and move up to something original.



Jesus Gay Christ Jesus Gay Christ

Rated 0 / 5 stars

ill tell u y it slows down

Because when u put the sound in u didnt do anything, when u import the sound and put it in the frame u want, there is a selection, which saids sync, choose stream, and then the movie will be the same on the internet as it is on ur comp. UR welcom



Love the Bomb 1 Love the Bomb 1

Rated 1.5 / 5 stars

All i can say is WHy?

Why did u waist precious minutes of my time with something like this, I wanted 2 watch it till the end but i just couldnt, i still cant figure out whether there was a point 2 that.



breaking the habits 30s breaking the habits 30s

Rated 5 / 5 stars

Good, job i liked it alot

It was very smootly animated, and the music u picked was perfect for it, to bad it was so short tho, make more, and longer


Nounouille responds:

thx a lot ! this was originally a collab, which explains the lenght ...